Vóór 23:00 besteld
morgen in huis*
Gratis bezorgd
boven de € 60,-

Wij gaan verhuizen! De nieuwe website is klaar en u kunt nu bestellen op www.mysupernaturals.nl. Gebruik de code NEWSITE10 voor 10 procent korting op de nieuwe site.

Gebruik bij vragen en opmerkingen of problemen ons  contactformulier  

Klantenservice


Bestellen

In onze webshops bieden wij een ruim assortiment aan natuurlijke producten. Wij hebben als doel om bijzondere gezondheidsgeheimen te vinden en deze via onze winkel aan te bieden. Heb je een vraag over een bepaald product of heb je hulp nodig bij het maken van een keus? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur ons een email. Heb je een vraag over onze webshop, kijk dan eens tussen onderstaande vragen of neem contact met ons op.

Hoe vind ik producten?

Op onze website kun je op verschillende manieren shoppen. Via het hoofdmenu kun je navigeren naar de juiste categorie. Binnen de betreffende categorie kun je de selectie aan producten verder verfijnen door een subcategorie te selecteren of door gebruik te maken van de filter. Weet je precies wat je zoekt? Gebruik dan de zoekfunctie bovenaan de site.

Hoe kan ik bestellen?

Wanneer je een product gevonden hebt, kun je deze aan je winkelmandje toevoegen. Bovenaan de pagina kun je zien hoeveel producten aan het winkelmandje zijn toegevoegd. Bij de meeste producten hanteren wij een korting indien je meerdere producten bestelt. Je kunt na het toevoegen van de producten verder winkelen of direct afrekenen. Betalen in onze webwinkel gaat snel en eenvoudig.

Controleer in de winkelwagen je bestelling nauwkeurig en ga door naar het afrekenen. De verzendkosten zijn gratis bij een bestelling vanaf €60,00, daaronder vragen wij binnen Nederland en België een verzendbijdrage van €4,95. Na het invoeren van je adresgegevens kun je de gewenste betaalmethode kiezen. Wij accepteren op dit moment ideal, creditcard, klarna factuur (achteraf betalen), paypal, mister cash (België) en zelf vooraf overmaken. Ook accepteren wij de gezondheidsbon en your gift card. Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst ontvang je een bestelbevestiging per e-mail. Wanneer je bestelling het magazijn verlaat, ontvang je een mail met een track & trace link.

Hoe kan ik betalen?

We hebben uitgebreide veiligheidsmaatregelen getroffen voor jouw online betaling. Bestellen en betalen in onze webshop is dus veilig en betrouwbaar! Deze webshop is onderdeel van Pura Trade lda en het kan dus voorkomen dat je deze naam tegenkomt op je rekeningafschrift. Betalingen worden uitgevoerd door onze betalingspartner Multisafepay. Het is daarom ook mogelijk dat je de naam van Multisafepay tegenkomt op je rekeningafschrift.

Betalen met ideal

Wanneer je gebruik maakt van internetbankieren bij een Nederlandse bank, kun je gebruik maken van ideal. Betalen met ideal verloopt via een aantal stappen:

  1. Zodra je bij de kassa op "bestelling bevestigen" heb gedrukt, kies je voor de betaalmethode ideal.
  2. Je wordt doorgeleid naar je eigen internetbankieren omgeving, waar je betaling klaarstaat.
  3. Vul de ontbrekende gegevens in en voer de betaling uit.
  4. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven en wij krijgen het bericht dat de aankoop is betaald. Hierna wordt de bestelling door ons verwerkt.

Betalen met creditcard

Bij ons kun je gemakkelijk en veilig betalen met een creditcard. Wij accepteren op dit moment Visa, American Express en Mastercard. Je creditcardgegevens worden versleuteld via de ssl-methode. Door deze hoge veiligheidsstandaard is het kopen met een creditcard heel veilig. Voor deze betaalmethode komt er 3% van de totale koopsom aan creditcard kosten bij.

Betalen na ontvangst

Via ons betalingssysteem Multisafepay kunt u kiezen voor betalen na ontvangst. U kunt uw producten bestellen en wij verzenden dit dezelfde dag nog.  U ontvangt de rekening via Multisafpay en u heeft daarna 14 dagen de tijd om de rekening te betalen. Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen op factuur heeft Multisafepay je telefoonnummer, geboortedatum en rekening nummer nodig. Voor uw als klant zijn hier geen extra kosten aan verbonden. Minimale orderwaarde is 15 euro en de maximale orderwaarde is 150 euro voor de eerste order en 300 euro vanaf de tweede order .

Betalen met PayPal

De bestelling via PayPal plaatsen is erg gemakkelijk, hierbij word je na het bevestigen van je bestelling doorgestuurd naar de website van PayPal. Na inloggen op je eigen PayPal account kun je de bestelling betalen. Na de betaling word je teruggestuurd naar onze website en zullen wij starten met de uitvoering van je bestelling. Voor deze betaalmethode komt er 3% van de totale koopsom aan PayPal kosten bij.

Betalen via zelf vooraf overmaken

Bij het zelf vooraf overmaken van je bestelling kies je ervoor om het bedrag over te maken naar onze bankrekening. Je bestelling wordt verzonden wanneer de betaling op onze bankrekening is bijgeschreven. Dit duurt meestal een tot drie werkdagen. Nadat de betaling is binnengekomen wordt de bestelling geactiveerd en gelden vanaf dat moment de levertijden zoals aangegeven bij de producten. Het bedrag van je bestelling kun je overboeken naar het volgende IBAN nummer: PT50 00457194 4034 7171 7085 1 t.a.v. Pura Trade te Budens. Internationale overboeking? Gebruik dan SWIFT: CCCMPTPL

Betalen met Bancontact / Mister Cash (België)

Voor klanten in België bieden wij bancontact mister cash aan. Na het bevestigen van je bestelling word je doorgestuurd naar de betalingsprovider van bancontact mister cash. Hier kun je gemakkelijk en op een veilige manier je bestelling betalen. Na afronding van de betaling keer je terug naar de website en starten wij met de uitvoering van je bestelling.


Verzenden en bezorgen

Voor de verzending maken we gebruik van betrouwbare pakketbezorgers. In Nederland maken we gebruik van PostNL en in België van Bpost. Ook verzenden we naar het buitenland. Bij 'internationaal verzenden' vind je een lijst van landen waar we naar verzenden en de daarbijhorende verzendkosten.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzenden en bezorgen van je bestelling binnen Nederland en België is gratis bij een bestelling boven de €60,-. Daaronder rekenen wij €4,95 verzendkosten voor zowel Nederland als België. Voor andere landen gelden andere verzendkosten.

Wat zijn de levertijden?

Hoe snel een bestelling binnen Nederland of België verzonden kan worden is afhankelijk van de afzonderlijke producten en wordt bepaald door het product met de langste levertijd. Deze informatie staat per product vermeld op de productpagina. Voor veel producten geldt: op werkdagen vóór 23:00 (Nederland) of 21:00 (België) besteld, morgen in huis. 

Wanneer een bestelling bij ons het magazijn verlaat ontvang je direct van ons bericht met een track & trace link waarmee je je pakketje kunt volgen. Je pakket wordt dan meestal de volgende werkdag bij je aangeboden. Wanneer je op dat moment niet thuis bent, wordt het pakket afgeleverd bij de buren of bij een afhaalpunt. Ook deze informatie vind je terug via de track & trace link. Verzendingen naar het buitenland hebben een langere levertijd.

Staat bij een product aangegeven "Bezorgd binnen 2-3 werkdagen" en bestelt u vóór 21:00? Dan ontvangt u het twee tot drie werkdagen later.

Bestelling annuleren

Om onze snelle levertijden te kunnen garanderen is ons verzendproces grotendeels geautomatiseerd. Hierdoor is het niet altijd mogelijk de bestelling op tijd te annuleren. Heeft u een bestelling geplaatst en wil u de bestelling annuleren? Laat dit dan zo snel mogelijk weten per mail of via facebook. Tijdens kantooruren kunt u ook bellen en aangeven dat het om een spoedgeval gaat. We zullen altijd proberen de bestelling voor u te annuleren.

Kan ik internationaal verzenden?

We verzenden je bestelling indien gewenst ook naar het buitenland. Voor internationale verzendingen is de levertijd langer dan voor Nederland. Bekijk hier de lijst van landen waar we naar verzenden, de verwachte levertijden en de daarbij behorende verzendkosten. Wanneer een product wordt verzonden ontvang je direct van ons bericht met een track & trace link per email, waarmee je jouw pakketje kunt volgen.

Hoe wordt de zending verpakt?

Wij verzenden alle bestellingen zorgvuldig in een kartonnen doos. De verzenddoos is aangevuld met opvulmateriaal om het product zo goed mogelijk te beschermen. Mocht je bestelling onverhoopt toch beschadiging bij de post hebben opgelopen neem dan direct contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Wanneer je van ons een track and trace code hebt ontvangen kun je jouw bestelling volgen. Ben je op de dag van bezorging niet thuis? Geen probleem. Onze verzender zal proberen het pakket bij je buren af te leveren of zal het pakket afgeven bij het dichtsbijzijnde afhaalpunt. Uiteraard ontvang je een briefje in de bus zodat je weet bij welke buren of bij welk afhaalpunt het pakket voor jou klaar ligt. Wil je zeker thuis zijn wanneer het pakket wordt geleverd? Let dan goed op wanneer je de bestelling plaatst of stuur ons vooraf even een mailtje zodat we samen kunnen kijken wanneer het een handig moment is om te bestellen.


Retouren

Wij vinden het erg belangrijk dat je blij bent met je aankoop! Mocht je je toch bedenken, dan kun je binnen 14 dagen je ongebruikte aankoop retourneren. Volg hiervoor onderstaande stappen nauwkeurig op. Wanneer wij het pakket in goede staat hebben ontvangen, nemen wij per mail of telefonisch contact met je op waarna wij het bedrag terugstorten.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Er is een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan dan alleen ongebruikt geretourneerd worden en de retourkosten zijn voor eigen rekening. Producten dienen in een deugdelijke verpakking en in onbeschadigde staat geretourneerd te worden. Gebruik indien mogelijk de oorspronkelijke verzendverpakking.
Mocht je een bestelling willen retourneren, dan vragen we je onderstaande 2 stappen te nemen:

  1. Breng ons op de hoogte

    Voor een spoedige verwerking van je retournering is het van belang dat je even contact met ons opneemt, wanneer je het pakket naar ons verstuurt. Indien mogelijk horen we graag waarom je niet tevreden bent en afziet van je bestelling, zodat we dit wellicht voor jou en/of andere klanten in de toekomst kunnen voorkomen. Heb je niet met Paypal, Creditcard of Klarna betaald? Vermeld dan ook naam en IBAN (bankrekeningnummer) voor de terugbetaling.

  2. Voeg ordernummer en productnummer(s) bij

    Verpak je retour(en) goed gesloten en goed beschermd in, bij voorkeur in de originele verpakking. Zorg dat het ordernummer en de productnummers op een briefje bijgevoegd zijn.

  3. Stuur dan het pakket naar het volgende adres:

    RETOUREN Supernaturals.nl
    Borchwerf 5
    4704 RG Roosendaal
    Nederland

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Wanneer de retour door ons ontvangen is nemen contact met je op. Hierna betalen wij de afzonderlijke producten of het volledige aankoopbedrag (indien hele order geretourneerd) binnen 7 dagen terug. Tevens kan je gebruik maken van het modelformulier (zie einde algemene voorwaarden). Voor de terugbetaling gebruiken we hetzelfde betaalmiddel dat voor de bestelling is gebruikt, tenzij we een bankrekeningnummer van je hebben ontvangen.

Wat als ik een klacht heb?

Indien het product niet naar behoren was of de verpakking is beschadigd zal in overleg een vervangend exemplaar worden verstuurd of de aankoop worden gecrediteerd. Afhankelijk van de situatie zal worden gevraagd het product te retourneren of te fotograferen. Lees hieronder meer over de afwikkeling van klachten.


Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze dienstverlening. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Onze collega's van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens vind je op onze contactpagina. Na ontvangst van je bericht ontvangt je van ons een bevestiging van ontvangst van de mail.

Wij zullen de klacht uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kan je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar we zijn aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).


Contact

Heb je een vraag waarop je het antwoord niet hebt gevonden? Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier of per email. Ons emailadres vind je links onderaan iedere pagina.

Even geduld...

Toegevoegd aan je winkelmandje
{{var product.name}}
Gratis verzenden? Bestel nog voor € 60,00